سوالات متداول

ثبت سفارش

۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی فایو پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید لباس یا اکسسوری به موارد زیر توجه کنید :

از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است !

پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

۲- آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

بله

شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی فایو خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

شما می توانید:

  • – سریع و ساده خرید کنید.
  • – به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
  • – سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
  • – کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
  • – نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • – از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!

۳- چگونه سفارش خود را دنبال کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به قسمت حساب کاربری خود، در قسمت پیگیری سفارشات، وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

۴- چگونه می توانم محصول مورد نظر خود را پیدا کنیم؟

آخرین مجموعه مردانه و زنانه فایو در سایت در دسترس می باشد برای خرید آنلاین کافی است از طریق دسته بندی محصولات در صفحه فروشگاه، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید اضافه کنید. اگر به دنبال یک مورد خاص هستید می توانید با استفاده از کلمات کلیدی یا کد محصول جست و جو کنید. در صورت نیاز می توانید در هر مرحله با مشاوران تخصصی ما ارتباط برقرار کنید.

۵ – چگونه میتوانم هنگاه سفارش آنلاین مشاوره بگیرم؟

مشاوران تخصصی ما خوشحال خواهند شد که کلیه اطلاعات لازم جهت انتخاب و ارسال کالای مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند. برای تماس و ارتباط با مشاوران فروش به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید


پرداخت

۱- چگونه می توانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

پرداخت ها از طریق کارت اعتباری با رمز پویای فعال صورت میگیرد. یا در صورت نداشتن رمز پویا میتوانید مبلغ مورد نظر را به شماره کارت زیر واریز کنید:

۶۱۰۴-۳۳۷۴-۳۸۵۰-۸۵۴۹ محمدرضا کریمی

۲- امنیت پرداخت

وب سایت فایو با داشتن پروتکل امن ssl ، مسیر امنی برای پرداخت شما فراهم می کند. همچنین پرداخت های فایو توسط کلیه کارت های عضو شتاب با درگاه پرداخت امن زرین پال انجام میشود.


ارسال سفارش

۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. ارسال کالاها از به دوصورت پست ویژه و پست پیشتاز ، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران ارسال میگردد.

۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فایو به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

خیر

بدون اتلاف وقت خرید کنید !

۳- هزینه ارسال کالا چقدر است؟

هزینه های ارسال کالا با توجه به وزن محصول مورد نظر و محل تحویل کالا ، طبق تعرفه اداره پست محاسبه میگردد.

ارسال کالا در تهران و کرج برای خرید بالای ۱۵۰ هزار تومان رایگان می باشد.


خدمات پس از فروش

۱- درصورتی که سایز محصول مورد نظر مناسب نباشد آیا میتونم آن را تعویض کنم؟

شما میتوانید قبل از خرید محصول از قسمت راهنمای سایز، سایز مناسب خود را تشخیص بدهید و در هنگام ثبت سفارش به رنگ ، سایز و مدل مورد نظر دقت کنید. در صورتی که کالای مورد نظر پس از خریداری، سایز مناسب شما را نداشت میتوانید حداکثر تا ۷ روز نسبت به تعویض کالا اقدام نمایید. برای اطلاعات از نحوه بازگرداندن کالا به صفحه رویه های باگرداندن کالا مراجعه کنید.

۲- تا چند روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟

شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که بیش از ۷ روز شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لباس فایو وجود ندارد.

۳- آیا می توان همه کالا ها را در مدت ۷ روز بازگرداند؟

خیر، برخی از کالاها نظیر لباس های زیر به دلیل بهداشتی امکان تعویض یا برگشت ندارند. برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با کالاهایی که امکان برگشت ندارند و چگونگی برگشت و شرایط استفاده از ۷ روز مهلت تعویض لطفا صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه فرمایید.